80 10 10 fogyáshoz

80 10 10 fogyáshoz

80 10 10 fogyáshoz

Még több termék Mit kell enni a diéta ideje alatt? Az étrend édes és nem édes gyümölcsökre, lágy zöldségekre, kemény zöldségekre és zsíros növényekre osztja fel a táplálékokat.

80 10 10 fogyáshoz

Ezek közül az édes gyümölcsök közé tartozik a mangó, a banán és gyakorlatilag minden más gyümölcs is, míg a nem édes kategóriába olyan ételek kerülnek, mint a paradicsom, a padlizsán, a cukkini, a paprika, az okra és a tökök. Ezek fogyasztását az étrend nem korlátozza. Lágy leveles zöldségek a spenót, a saláta és más leveles zöldségek, melyekből szintén bármennyit ehetsz.

80 10 10 fogyáshoz

A diétát ezek mellett érdemes rendszeresen Bvitamint és jódot tartalmazó étrendkiegészítővel támogatni, ha hosszabb távon is szeretnéd tartani. Rostdús nassok nyers alapanyagokból A legtöbb Clean Eating nassolnivalót akár a diéta során is fogyaszthatod, hiszen csupa friss, nyers, rostban és fehérjében gazdag, kalóriában szegény, béltisztító összetevőből állnak. Ismerd meg őket! Béltisztító nassolnivalók kalória alatt Milyen eredményekre számíts?

A 80/10/10 étrend, a táplálkozástudomány legnagyobb áttörése? - Nagy László Zoltán, Horányi Ágnes

Ahhoz, hogy kalóriát vigyél be az étrend tartása mellett, napi két evőkanál mag, 1,8 kiló zöldség és 3,3 kiló gyümölcs bevitelére van szükség, 80 10 10 fogyáshoz hatalmas mennyiség. Mivel a szervezeted jóval kisebb adagokhoz van szokva, nagyon valószínű, hogy automatikusan csökkenni fog a bevitt kalóriamennyiséged még akkor is, ha jóval többet eszel, mint korábban.

80 10 10 fogyáshoz

A zöldségek, gyümölcsök, magvak éhségcsökkentő, vízhajtó hatásának köszönhetően már az első két hétben gyorsan ledobhatsz akár öt kilót is, ám ennek jelentős része vízveszteség lesz. Ha tartós, látványos eredményeket szeretnél, érdemes legalább három hónapig szigorúan tartani a diétát, minek során heti egy kilós fogyás lesz nagyjából az ütem, amennyiben van ekkora felesleged.

80 10 10 fogyáshoz

Olvassa el is