Fogyni az uni, Hogyan működik a szénhidrátmentes étrend

Lehet-e fogyni gyógynövényekkel?
Szeretne fogyni az uni Mikor együnk? Arról már fogalmam sincs,hogy miért kartam 60 kilósan fogyni.

Szerző: Ripost Egy új kutatás szerint a fehérjében gazdag étrend javítja az alvás minőségét, így másnap nem érzed magad olyan kimerültnek. Wayne W. Campbell, az amerikai Purdue University munkatársa és csapata két vizsgálatot is elvégzett, hogy ezt igazolják.

fogyni az uni zsírégető burrito tál

Az egyik vizsgálat arra a következtetésre jutott, hogy a fehérje forrása nem befolyásolja annyira az alvás minőségét, mint az, hogy a napközben elfogyasztott kalóriák hány százaléka származik fehérjékből. A második tanulmány azt bizonyította be, hogy a sok fehérjét fogyasztók jobban alszanak, mint azok, akiknek az étrendje nem bővelkedik ebben a tápanyagban.

  • Ezzel a 20 trükköt is sikerül Az egyszerű, tudományosan bizonyított trükkök segítségével a szervezet gyorsabban égeti a kalóriákat, elkerülve a zsírlerakódást a gyomor, a comb és a fenék körül.
  • Fogyni, miközben az uni 1 tanács az egészséges étrendhez - Tanácsok fogyni vágyóknak 5.
  • Kategória: Cikkek Fogyni szeretnél?
  • Badia természetes fogyókúrás tea 2022

Mindegy a forrás, de a mennyiségre érdemes odafigyelni Az első tanulmányban 34 elhízott felnőttet vizsgáltak, akiknek az étrendjében a fehérje vagy marha- és sertéshúsból, vagy szójából és hüvelyesekből származott. Mindkét csoportot további 3 alcsoportra osztották, amelyekben a naponta bevitt kalóriák 10, 20 vagy 30 százaléka származott fehérjéből.

fogyni az uni hogyan lehet fogyni a t3 val

Az alvás minőségét önbevalláson alapuló pontrendszer segítségével mérték fel: nemcsak az alvás hosszát rögzítették, hanem azt is, hogy használt-e az illető alvást segítő szereket, hányszor ébredt fel az éjszaka folyamán, milyen mélyen aludt és mennyi ideig tartott, hogy elaludjon. Az eredményekből az derült ki, hogy míg a fehérje típusa nem befolyásolta az alvás minőségét — mind a hús- mind a hüvelyes-fogyasztók hasonló pontszámokat kaptak - a 20 százaléknyi fehérjét fogyasztók alvása jobb volt azokénál, akik fele ennyi fehérjét ettek.

Az alvás minősége azonban nem javult tovább, ha 20 helyett 30 százaléknyi fehérje került az étrendbe.

Csökkent a rosszul alvók száma A második kutatás során 44 túlsúlyos és elhízott felnőttet vizsgáltak, akik 4 hónapig magas fehérjetartalmú, vagy normál mennyiségű fehérjét tartalmazó étrendet követtek. Az étrendben szereplő ételek mindkét csoport esetében ugyanazok voltak, kivéve, hogy a fehérjedús diétát követőkében tejfehérje-por, míg a normál mennyiségű fehérjét fogyasztók étrendje szénhidrát-port tartalmazott.

fogyni az uni 20 napos zsírégető tea

A diétázók proteinbevitelét a testsúlyuknak megfelelően állapították meg, a magas fehérjetartalmú diétát követők étrendjében körülbelül kétszer annyi fehérje volt, mint a másik csoportéban. Az alvás minőségét a másik vizsgálathoz hasonlóan mérték fel, de a hónapfordulókon összegzésre kérték. A magas fehérjetartalmú diétán élők a rossz alvásra kapott pontszám csökkenéséről számoltak be a tanulmány időtartama fogyni az uni — a vizsgálat végére a felére csökkent a rosszul alvók száma.

Ma van Melánia napja!

Fogyás visszavonulás Portugália normál mennyiségű fehérjét fogyasztók csoportjában viszont megugrott a rosszul alvók száma a kutatás végére. Miért segít a fehérje? De vajon miért segít aludni a fehérje? A szakértők szerint azért, mert fogyasztása befolyásolja azokat az ingerületátvivő anyagokat és egyéb biomarkereket, amelyek az alvás-ébrenlét ciklusáért felelősek.

A magasabb fehérjebevitel az inzulinszintet és a szervezetben jelen levő aminosavak összetételét is módosítja, amelyek pedig az alvást szabályozó szerotonin és melatonin szintjére vannak hatással. Bár Campbell vizsgálatai nem mérték ezeket a biomarkereket, nagy valószínűséggel ez lehet a magyarázat fogyni az uni eredményekre.

Rovat: Változz velünk, anyukám! A sokszoros győztes triatlonista és üzletasszony, Viktoria Brown, azaz Szilasi Viktória meséli el, hogy fogyott le 20 kilót, és őrizte meg sportteljesítményének értékét. Nagyon sokan kérdeznek a fogyásról, ezért úgy döntöttem, hogy egyszerre válaszolva mindenkinek inkább leírom, amit tudok a témáról. Fontos leszögezni, hogy ezek az én személyes tapasztalataim, személyes véleményem, nem vagyok táplálkozási szakértő és orvos sem, tehát nem szeretnék fogyókúrás tanácsokat adni.

Olvassa el is