Fogyásod egy életen át

Táplálkozási Program | Álomalak - Hogy ne csak álom maradjon!

ultrahang fogyás költsége

A fogyókúrában elkerülhetetlen, hogy bizonyos időközönként a fogyás stagnál, de nem kell elkeseredni, mert pár egyszerű változtatással újra beindítható. Ha többlet energiát viszünk be, ahelyett,hogy megszabadulna, a fölöslegtől inkább elraktározza azt az esetleges szűkösebb időkre.

Logikusan jönne, ha ezt a túl sok energiát megvonnánk tőle akkor a felhalmozott raktárakat kellene felhasználni, azonban ez túlságosan egyszerű lenne.

14 ok amiért nem tud fogyni

A biztonsági tartalékai teljes felhasználása helyett inkább lelassítja az anyagcserét ezzel kompenzálva a csökkentett energia bevitelt és ráadásul a zsírpárnák is megmaradnak a még szűkösebb időkre. Ennek fejében, ha a hiány áthalad egy bizonyos szinten, a kemény munkával megszerzett fogyásod egy életen át is elveszíthetjük, mivel az izomból fog első sorban energiát elvenni, ezzel pedig az energiaigényt is csökkenti, ami még inkább lassítja az anyagcserénket.

fogyás soha

Azonban ezt nem csak a bevitt tápanyagok mennyiségével érhetjük el, hanem a túl sok edzés hatására is kialakulhat. Érdemes a napunkhoz igazítani a táplálkozásunkat, hogy hétköznap van e vagy hétvége, edző vagy pihenő napunk.

A napi energiahiány optimálisan kalória között legyen.

Mitől nőnek az izmok? - Jeffrey Siegel

A szervezet alkalmazkodik Ahogy fentebb említettem ösztönösen túlélésre játszik testünk tehát képes adaptálódni a szűkös energia bevitelhez és egy adott mozgásformához is. Ennek elkerülése végett folyamatosan aktívan kell tartanunk.

mi a zsírégető zóna

Az alkalmazott energiahiánnyal optimális keretek között játszhatunk, együnk egyik nap többet, másnap kevesebbet, vagy variáljunk a menünkön. Az edzések során pedig folyamatosan fejlődni kell és új kihívások elé állítanunk magunkat.

Minél drasztikusabb egy diéta annál nagyobb izomveszteséggel jár, ami pedig anyagcsere lassulást von maga után.

gyorsan fogyjon 46 évesen

Próbáljunk fehérjében, vitaminokban és ásványokban gazdagon táplálkozni és olyan mozgásformát választani, mely a gyors zsírégetés mellett izomzatot is fejleszt! Tudatos edzés egy életen át!

Hozzászólások 0 Mind tudjuk, hogy a diétában a legnehezebb dolog NEM a kezdeti lelkesedés, motiváció gyűjtés és ábrándozás az új alakunkról — hanem, hogy aztán nap mint nap kitartsunk, kontrolláljuk az evési szokásainkat. Ehhez plusz energia szükséges, hiszen a szokások lényege legyen szó étkezési szokásokról, vagy a reggeli készülődésről, vagy hogy merre indulunk reggelentehogy már nem gondolkozunk, nem döntünk, hanem csak gördülékenyen csináljuk a tevékenységet. De ha a szokásokon változtatni akarunk, akkor többet kell gondolkodnunk és többet kell döntenünk, és ez bizony energiát igényel! Emiatt a többlet energia miatt bukik meg a legtöbb diéta, pedig tudni kell, hogy az új tevékenységek, ízek, érzések szintén gördülékeny szokásokká fognak válni idővel, mikor már nem kell tudatosan kontrollálni ezeket.

Olvassa el is