Fogyásról a karbantartásra, Miért írok a fogyásról?

fogyásról a karbantartásra

fogyásról a karbantartásra

A fogyás sikertelenségének rejtett okai. A gömbölyű az egy forma, vagy nem? Manapság azonban már nem az információhiány, hanem a túl sok és egymásnak sokszor ellentmondó információ okozza a problémát. A legtöbb ember halálos tévedésben van a fogyással kapcsolatosan Mert miről is szól a fogyás a legtöbb ember számára?

fogyásról a karbantartásra

Hát a súlycsökkenésről. Mindenki méregeti magát a mérlegen, és az egyetlen vágya a súlycsökkenés.

Érthető tehát, hogy a fogyókúrázók egyik legnagyobb vágya a jojózás elkerülése. Felvetődik azonban a kérdés: hogyan őrizhetjük meg az elért testsúlyt, alakot tartósan, év után is? A MediFat Módszer egyik nagy előnye, hogy az intenzív fogyás, formálódás, zsírvesztés után az eredmények megtartására is hangsúlyt fektet. Ezt a célt szolgálja pl.

Pedig a súlycsökkenés nem egyenlő a zsírcsökkenéssel. Ha tartós eredményeket akarsz, akkor a súlycsökkenés és a zsírcsökkenés fogyásról a karbantartásra különbségtétel legyen az első, amit megtanulsz. Ha ezt nem teszed, az biztosan elhízáshoz vagy elzsírosodáshoz fog vezetni.

fogyásról a karbantartásra

Ez nem ellentmondás? A legtöbb ember fogyókúrákban gondolkozik.

A legjobb 5 legjobb fogyókúrás gyakorlat

Korpa és zsírvesztés miről is szól egy fogyókúra? A fogyókúrák többségével a fogyókúrázó kúraszerű, ideiglenes változtatásokat iktat be az életébe.

A leggyakoribb ilyen változás a kalória-bevitel drasztikus csökkentése, amely rendkívül pusztító hatású.

Hasról fogyás? Mi van még, amit nem tudsz erről? Így lehet gyorsan és hatékonyan!

Ha hirtelen felére csökkented a kalória-beviteledet vagyis hétköznapi nevén koplalszakkor kizárt, hogy ne veszíts a testsúlyodból. Mindezt egyszerű mérni is, hiszen ráállsz a mérlegre, és többet mutat, vagy kevesebbet mutat.

A fogyás sikertelenségének rejtett okai.

Ha többet mutat, búslakodsz, ha kevesebbet, örülsz, nem igaz? Legjobb, ha megjegyzed: a mérleg ilyetén való használata a tartós fogyásban az egyik legnagyobb ellenséged.

fogyásról a karbantartásra

A mérleg ez esetben azért rendkívül csalóka és alattomos jószág, mert nem mondja meg, hogy mennyi zsír van rajtad, csak azt, hogy te hány kilót nyomsz. Neked viszont nem az számít, hogy hány kiló vagy, hanem az, hogy szép nőies alakod van-e formás combokkal és feszes fenékkel, valamint az, hogy érzel e magadban kicsattanó energiát és életerőt.

Karbantartó, szervizes állások, munkák

Ez a gondolkodás azonban azonosítja az alacsony testsúlyt a fittséggel. Sajnos ez pusztán illúzió, ami sokszor még inkább eltakarja az igazi problémát. A mérleg ugyan nem mutat sokat, de löttyedt és puha mindene, a combját és a fenekét is ideértve. Ezzel szemben akár kilóval is fogyásról a karbantartásra valaki sovány, mint egy tini lány. Különösen, ha figyelembe vesszük, hogy az izomnak nagyobb a tömege, mint a zsírnak.

fogyásról a karbantartásra

Nem a testsúly számít, hanem a testzsír százalék! A testzsír százalék azt mondja meg, hogy a testsúlyodnak hány százaléka zsír. Kicsit elveszítettem a fonalat. A szomorú igazság viszont az, hogy a hagyományos fogyókúrák alatt leadott kilók kb.

fogyásról a karbantartásra

Ezért olyan pusztítóak a fogyókúrák. Egyrészt a rajtad maradó szövetek nagy része zsír lesz. Pont az, amit leadni szerettél volna.

Miért írok a fogyásról?

Ráadásul zsírból is a rosszabbik fajta: a belső szervek körül található zsigeri zsír, amely a legtöbb elhízással kapcsolatos betegségért felelős szemben az ún. És itt jön a csapda: az, hogy a tested nagyobbik része zsír, lassítja az anyagcserédet! Míg 1kg izom naponta pihenőállapotban is kcal-t fogyaszt csak azzal, hogy van, addig 1kg fityegő zsír ennek csak az egynegyedét! Vagyis minél nagyobb a testzsír százalékod, annál kevesebb kalóriára van szükséged, így annál kevesebbet kellene enned a testsúlyod megtartásához.

Hiszen mire normálisan kezdenél enni, a szervezetednek már annyi kalóriára sincs szüksége, mint egy átlagos fizikumú nőnek. Két alapvető probléma van tehát a fogyókúrákkal: 1. Egyrészt a leadott kilók nagy része izom és nem zsír.

Így pedig végül nem csak az eredménnyel lehetsz elégedetlen, de teljesen tönkre is teheted az anyagcserédet.

Fogyás energiafelhasználással

Másrészt az elért fogyás szinte sosem tartós. A statisztikák szerint ezek a fogyókúrák hosszú távon szinte SOHA nem működnek, ha tartós zsírveszteség és nem pusztán súlyveszteség a célod. Amit a koplalásról feltétlenül tudnod kell A legtöbb ember a fitnesz ipar hatására erősen hisz abban, hogy a leggyorsabb eredményhez a koplalás vezet.

Ha Te is így vagy vele, ne érezd rosszul magad, mert nem Te tehetsz róla. Azonnali fogyást ígérnek, mert azt könnyebb eladni.

Olvassa el is