Égethet e zsírt az agyad

égethet e zsírt az agyad

Bottom Line Ha jól illeszkedik és egészséges, fontos, hogy rendszeresen gyakoroljon. Ez azért van, mert fizikailag aktív csökkenti az egészségi állapotok, például a szívbetegség, a cukorbetegség és a rák kialakulásának kockázatát 1, 2.

💉 Hogyan járhat a séta és a hasi test zsírtalanítása - Online Kórház 2021

A hosszabb és egészségesebb élethez való segítség mellett a testmozgás is hasznos lehet a fogyás és a karbantartás szempontjából 3, 4.

Szerencsére a séta a fizikai aktivitás nagyszerű formája, amely szabad, alacsony kockázatú és a legtöbb ember számára elérhető 5.

  • A barna zsír jövője: Mi van a láthatáron?
  • Fogyni ok
  • Az idő is kellemes.
  • KalóriaBázis Fórum
  • NöVELJE BARNA ZSíRTARTALMáT AZ EGéSZSéGES TESTTöMEG FENNTARTáSA éRDEKéBEN - EGÉSZSÉG -
  • Ezektől nem lesz jó az alakod, inkább csak rosszabb lesz a helyzet.
  • Enni ezt éjjel, és gyakorlatilag zsírt éget aludni |
  • Az ugrás miatt zsírvesztés következik be

Tény, hogy a gyaloglás nem csak neked jó, hanem az egyik legegyszerűbb testmozgás, amely beilleszkedik a mindennapi életbe. Ez a cikk azt vizsgálja, hogy a gyaloglás gyakrabban segíthet a fogyás és a hasi zsírmennyiség csökkentésében.

Reklám Walking Burns Calories A szervezetnek szüksége van energiára kalória formájában minden olyan összetett kémiai reakcióra, amely lehetővé teszi mozgás, légzés, gondolkodás és normális működés.

Mindazonáltal a napi kalóriatartalmú igények személyenként változóak, és olyan tényezők, mint a testsúly, a szex, a gének és a tevékenység szintje befolyásolják.

Nagyon jól ismert, hogy több kalóriát kell elfogyasztania, mint fogyaszkodni, hogy fogyjon 6.

Miért jó a reggeli edzés?

Emellett a fizikailag aktívabb emberek több kalóriát égetnek 5, 7. Azonban a modern élet- és munkakörnyezetek azt jelenthetik, hogy a nap nagy részét üldögéled, különösen ha irodai munkád van. Sajnos az ülő életmód nemcsak hozzájárulhat a súlygyarapodáshoz, hanem növelheti az egészségügyi problémák kockázatát is 8.

Gyakran többet próbálunk gyakorolni, ha többet gyalogolsz, segíthet több kalóriát égetni és csökkenteni ezeket a kockázatokat 9. Tény, hogy egy mérföld 1,6 km gyaloglás körülbelül kalóriát éget, a nemétől és a súlyától függően Megtalálta azokat, akik egy gyors ütemben jártak, átlagosan kilenc kalóriát égettek kilométerenként 7.

13. Kelj fel korábban

Továbbá, bár a futás jelentősen több kalóriát elégett, csak egy mérföldnél több kalóriát égetett el átlagosan, ami azt jelentette, hogy mindkét gyakorlás jelentősen hozzájárult a megégett kalóriák számához. A séta intenzitásának növelése és még több kalória elégetése érdekében próbáljon dombokkal vagy enyhén lejtős úton járni Összefoglaló: A gyaloglással kalóriát éget, ami segíthet a testsúlycsökkenésnek és tartásnak.

15 MIN BOXING CARDIO - Aerobic Style: dancy, cool \u0026 rhythmic / Medium Intensity I Pamela Reif

Sőt, csak egy mérföldes járás kb. Segít megőrizni a laza izom Amikor az emberek kalóriát vágnak és fogynak, gyakran elveszítik az izomot a testzsír mellett. Ez ellentétes lehet, mivel az izom sokkal metabolikusabb, mint a zsír. Ez azt jelenti, hogy segít naponta több kalóriát égetni.

égethet e zsírt az agyad

A testmozgás, beleértve a járást is, segíthet megakadályozni ezt a hatást, ha megőrzi a sovány izmokat, amikor fogy. Ez segíthet csökkenteni az anyagcsere-sebesség csökkenését, amely gyakran fordul elő fogyás miatt, így az eredmények könnyebbek maradnak 12, 13, 14, Mi több, csökkenti az életkorral összefüggő izomvesztést, ami segít megőrizni az izom erejét és működését Összefoglaló: A gyaloglás segít megelőzni az izmok elvesztését, amikor a fogyás történik.

Ez segít csökkenteni az anyagcsere-sebesség csökkenését, ami akkor jelentkezik, ha fogyásban van, így a fontok könnyebben maradhatnak le. Tény, hogy a férfiaknál a derékbőség meghaladja a cm-t, a 88 cm-nél nagyobb derékbőség pedig hasnyálmirigy-elhízást jelent, ami egészségügyi kockázatot jelent. A hasi zsír csökkentésének egyik leghatékonyabb módja az aerob testmozgás, mint például a gyaloglás 18, 19 rendszeres részvétele.

Lb súlycsökkenés különbség napi perces séta hatásaival kapcsolatos egyéb vizsgálatok hasonló eredményeket mutattak Összefoglaló: Rendszeresen részt vesz a mérsékelt intenzitású aerob testmozgás, mint a gyaloglás, hogy segítsen az emberek elveszíteni hasi zsír.

Javítja a hangulatot A gyakorlat ismerete növeli a hangulatát. Tény, hogy a fizikai aktivitás javította a hangulatot és csökkentette a stresszt, a depressziót és a szorongást 23, Ez úgy teszi, hogy az agyad érzékenyebb a szerotonin és a noradrenalin hormonokra.

Ezek a hormonok enyhítik a depresszió érzését és égethet e zsírt az agyad az endorfinok felszabadulását, amelyek boldoggá teszik magukat Ez önmagában is nagy előny. Azonban a rendszeres járás során a hangulatban tapasztalt javulás is könnyebbé teheti a szokást.

égethet e zsírt az agyad

Sőt, egyes tanulmányok azt találták, hogy ha fizikai aktivitást élveznél, megnövelheti annak valószínűségét, hogy folytatni fogja ezt 26, 27, Az emberek kevesebbet gyakorolnak, ha nem élvezik, ami a gyakorlat túlságosan fogyókúra gyorsan és hatékonyan igénybevételének eredménye lehet Ez teszi a gyaloglás kiváló választás, mivel ez egy mérsékelt intenzitású gyakorlat.

Ez valószínűleg arra ösztönöz, hogy többet járjon, mint feladni.

égethet e zsírt az agyad

Összefoglaló: A rendszeres részvétel a mozgásban, amit élvezsz, mint például a gyaloglás, javíthatja a hangulatot, és motiváltabbá teheti azt. Reklám Reklám A gyaloglás segíthet a súlycsökkentésében Sok ember, aki a testsúlycsökkenést végzi, végül visszaszerez A rendszeres testmozgás azonban fontos szerepet játszik a fogyás fenntartásában A rendszeres testmozgás, mint a gyaloglás, nem csak segít napi szinten növelni az energiát, hanem segít megépíteni a kevésbé sovány izmokat, hogy több kalóriát is égethessen, még pihenéskor is.

égethet e zsírt az agyad

Továbbá a rendszeres, mérsékelt intenzitású edzéshez, például a gyalogláshoz való hozzájárulás javíthatja a hangulatot, így nagyobb valószínűséggel hosszú távon aktív marad. Egy közelmúltbeli felülvizsgálat szerint a stabil súly fenntartása érdekében legalább hetente percet kell járnia Ha azonban sok súlyt veszítettél, akkor hetente több mint percet kell gyakorolnod ahhoz, hogy megakadályozd magad, hogy visszanyerje 32, Valójában a vizsgálatok azt mutatták, hogy a legtöbbet gyakorló emberek általában a legsikeresebbek a fogyásuk fenntartásában, míg a legkevesebbet gyakorló emberek valószínűleg visszaszerzik a súlyt 34 segíthet növelni az edzésmennyiségedet, és hozzájárulhat a napi tevékenységi céljaidhoz.

Összefoglaló: Az aktív és aktív tartózkodás folytatása az egész nap folyamán történő gyaloglással segítheti a fogyás fenntartását.

Íratkozz fel hírlevelünkre

Reklám Hogyan építsünk többet az életedbe? A fizikailag aktívabbaknak számos előnye égethet e zsírt az agyad, beleértve a jobb alkalmasságot és hangulatot, a betegségek kockázatának csökkenését és a hosszabb, egészségesebb életet. Emiatt ajánlott, hogy az emberek hetente legalább perc közepes intenzitású edzésen vegyenek részt. Gyalogosan, azaz hetente kb. Ha többet gyakorol, mint ez, további egészségügyi előnyökkel jár, és tovább csökkenti a betegség kockázatát.

Számos lehetőség van arra, hogy növelje a séta számát és elérje ezt a célt. Az alábbiakban néhány ötlet található: Használja a fitness tracker-t és jelentkezzen be lépéseire, hogy motiválja önmagát, hogy többet mozogjon Győződjön meg arról, hogy élvezze az ebédszünet égethet e zsírt az agyad vacsora után.

Kérje meg egy barátját, hogy csatlakozzon hozzá egy esti séta során. Séta a kutyád minden nap, vagy csatlakozzon egy barátjához a kutyáján.

12. Moss fogat gyakrabban

Vegyél egy gyalogos találkozót egy kollégával, ahelyett, hogy megbeszélnéd az íróasztalodon. Ügyeljen arra, hogy a gyerekeket iskolába vegye, vagy sétáljon a boltba.

égethet e zsírt az agyad

Séta a munkához. Ha túl messzire van, távolodjon el autójától, vagy szálljon le buszról néhány megállóban korán, és járja végig az utat. Próbáld ki új és kihívásokkal teli útvonalakat, hogy érdekes legyen a séták.

égethet e zsírt az agyad

Csatlakozás egy gyalogos csoporthoz. Minden kicsit segít, ezért kezdj kicsi, és próbáld fokozatosan növelni a napi járásodat. Összefoglaló: Ha többet jársz a napodba, akkor több kalóriát égethet el és fogyhat. AdvertisementAdvertisement Bottom Line A gyaloglás mérsékelt intenzitású gyakorlat, amely könnyen beépíthető a mindennapi életbe.

Segít megőrizni a laza izom

Gyakran gyakrabban járunk a fogyás és a hasi zsír csökkentésében, valamint más kiváló egészségügyi előnyökkel is szolgálhatunk, beleértve a betegségek kockázatának csökkentését és a jobb hangulatot.

Tény, hogy csak egy mérföldes gyaloglás körülbelül kalóriát éget. Ha fogyni szeretne, akkor a legjobb eredményeket kapja, ha kombinálja a fizikai aktivitás növekedését és az étrend egészséges változásait.

Olvassa el is