Kukorica tea fogyás

kukorica tea fogyás

Nyáron különösen nagy csábítást jelent a strandokon a frissen főtt kukorica illata.

kukorica tea fogyás

Vajon tényleg problémát jelent a fogyókúra során, ha engedsz a kísértésnek, és elrágcsálsz egy cső kukoricát? A kukorica rossz hírét főleg annak köszönheti, hogy számos nagyon erősen feldolgozott étel alapanyaga a belőle kinyert keményítő, ám természetes formájában korántsem ekkora a probléma vele, így némi odafigyeléssel beiktathatod a diétába is.

kukorica tea fogyás

Kalória és tápanyagok a kukoricában A kukorica közepes mennyiségű kalóriát tartalmaz. A főtt, csöves kukorica tea fogyás grammjának elfogyasztásával 86 kalóriát viszel be, ám a fagyasztott változat 93 kalória, míg a konzervami főleg a magasabb szénhidráttartalomnak köszönhető.

A csodatévő kukoricabajusz - Így fogyaszd! Szélesi Ferenc - Főkertész A kukoricabajusz olyan természetes olajokat tartalmaz, amelyek csökkenti a magas vérnyomást, emellett még jótékony klorofillt, mangánt és káliumot is tartalmaz. Teaként már ősidők óta használj az ember, és ez az egyik legerősebb természetes vízhajtó készítmény is. A kukoricabajusz rendkívül egészség es, gazda g növényi fehérjeforrás, ezenkívül még tartalmaz szénhidrátot, jótékony és hasznos növényi zsírok at, klorofilt, foszforsavat, K- és C-vitamint, káliumot, mangánt és rostokat is.

Éppen ezért a főtt vagy sült csöves kukorica viszonylag könnyen beilleszthető a diétába, ám a konzerv kukoricát jobb, ha nem szórod a saláták tetejére! A kukorica emellett csövenként 4 gramm rostot tartalmaz, ami kifejezetten előnyös, hiszen megelőzi a szorulást, illetve segít az emésztőrendszer tisztulásában.

kukorica tea fogyás

Tápanyagai közt szerény mennyiségben C-vitamint, nagyobb tömegben pedig mangánt és B-komplex-vitaminokat találsz. Fehérjetartalma 5 gramm, ami a zöldségek közt jelentősnek számít.

kukorica tea fogyás

A kukorica keményítőtartalma önmagában nem jelent problémát, ám fontos, hogy a fogyasztása ne menjen más zöldségfélék rovására, melyek olyan vitaminokról, antioxidánsokról gondoskodnak, amikből a kukorica nem tartalmaz eleget. A magas keményítőtartalmú zöldségekből, mint a burgonya, a kukorica és az édesburgonya, heti adag bőségesen elég.

kukorica tea fogyás

Olvassa el is