Megsemmisültek a fogyás mítoszai. A diétamítoszok szénhidrátokat és fehérjét tárnak fel mikroszkóp alatt!

A súlycsökkenés miatt még többet fogsz?
  • Egyrészt a zsírmegvonás hosszú távon többet árt, mint használ az egészségednek, másrészt a zsírmentességet észlelve a szervezeted elkezdi elraktározni mindenből a fellelhető zsírt, […] Most megmutatjuk melyik a 10 leggyakoribb fogyókúrás probléma, mellyel dugába dőlhet a megkezdett diétád.
  • Xm zsírégető
  • Csillog örökké 17 hogyan lehet fogyni
  • Mítoszok és igazságok a kovászkenyérről Megsemmisültek a fogyás mítoszai Nem tudom, csak feltételezem, hogy ez az oktatási rendszer hiányossága lehet, az nem létezik, hogy egy egész generáció nagy részének ilyen gyenge a szövegértési képessége Többnyire haszontalan ismeretekkel tömik a tanulók fejét, ami jellemzően megmarad és beszivárog a felsőoktatás szintjére is.
  • Segíthet a Sam- e fogyásban
  • Ssn zsírégető áttekintés

Kezdőlap Szakaszos böjt a fogyáshoz: a koplalási mítoszok megsemmisültek Az időszakos böjt más néven IF egyre népszerűbb a fogyni és zsírosodni vágyók körében, sőt azok között is, akik izomépítésre és testösszetételük optimalizálására törekszenek.

Függetlenül attól, hogy tervez-e szakaszos böjt programot kezdeni, vagy sem, a megfelelő étrend betartása elengedhetetlen. Kezdje a következővel: Makró kalkulátor. Van-e azonban igazság a fenti állításokra, és van-e megfelelő tudományos bizonyíték az időszakos éhgyomornak tulajdonított súlycsökkentő előnyök alátámasztására?

Olvassa el, és megtudja!

Szakaszos böjt van meghatározva

Szakaszos böjt van megsemmisültek a fogyás mítoszai Mielőtt tovább folytatnánk, nézzük meg gyorsan, mi is az a szakaszos böjt, és mit is jelent. Egyszerűbben fogalmazva, a szakaszos böjt olyan étkezési szokás, amely magában foglalja a kevés vagy egyáltalán zsírégető merész bevitt energiafogyasztást azaz a kalória-korlátozásta szokásos táplálékfelvétel időszakaival, ismétlődő jelleggel 1.

Időzített etetés TRFamely magában foglalja a 16—20 órás éhezési időszakot és a napi 4—8 órás táplálkozási időszakot, és magában foglalja a ramadán stílusú éhezést, valamint a népszerű Lean Gains megközelítést 2. Elvihető pont: Az időszakos böjt IF olyan étkezési szokás, amely magában foglalja a kevés vagy egyáltalán nem bevitt energiafogyasztást a normál táplálékfogyasztás közbenső szakaszaival, és magában foglalja az alternatív napi böjtöt ADFaz egész napos böjtöt WDF és az időben korlátozott etetést TRF.

Szaggatott böjt vs kalória korlátozás Amint észrevehette a szakaszos böjt fenti definíciójából, valamint annak különböző alosztályainak leírásából, az időszakos böjt általában együtt jár a kalóriakorlátozással.

6 Kihúzott hulladékmítoszok: Mit csinálsz, és mit ne higgy el?

Például az ADF-ben, bár az alanyok szabadon fogyaszthatnak amennyit csak akarnak táplálkozási napjaik során, általában nem esznek annyit, hogy ellensúlyozzák az éhomi napokon keletkező kalória-hiányt. Ez általában a TRF esetében is előfordul, ahol az alanyok napi néhány órára korlátozzák az etetési időtartamot 2.

Hasonlóképpen, mivel a WDF heti napos éhgyomri vagy nagyon alacsony kalóriatartalmú diétát von maga után, a hét hátralévő napjaival pedig karbantartás közben étkezik, ez heti kalóriakorlátozást és következésképpen heti energiahiányt is eredményez 2. Sokan elmulasztják ezt a fontos megsemmisültek a fogyás mítoszai, és arra gondolnak, hogy a kettő IF és kalóriakorlátozás alapvetően különbözik egymástól, vagy akár ellentétes is.

Igaz ez a 6 tartós hulladékmítosz?

Ez azt jelenti, hogy az IF támogatói által végzett kutatás nagy része állításainak alátámasztása érdekében nem ellenőrzi a kalóriabevitel zavaró és nagyon fontos változóját. A fenti okok miatt az ebben a cikkben idézett kutatás ellenőrzi a kalóriabevitelt - annak érdekében, hogy önmagában az időszakos böjt hatásait tudjuk azonosítani, nem csak a kapcsolódó kalória-korlátozás hatásait. Ezért fontos megbizonyosodnunk arról, hogy az IF-kontrollokról szóló kutatás a kalória-korlátozás zavaró változójára vonatkozóan vagy legalábbis figyelembe kell venni azt a kutatás értelmezésekor.

Az IF közös súlycsökkenési hatásai A fentiek alapján vizsgáljuk meg néhány gyakori fogyás és testösszetétel előnyét, amelyeket általában az IF-nek tulajdonítanak.

fog e fogyni a kolonoszkópiás előkészítés miatt hogyan lehet lefogyni októberre

Időszakos böjt és fogyás Az utóbbi években folyamatosan nőtt az a kutatás, amely az időszakos böjt hatását vizsgálta az emberek testsúlycsökkenésére. Sajnos azonban az eddigi rendelkezésre álló tanulmányok többsége a következő korlátozásoktól szenved: Nincs olyan kontrollcsoportjuk, amely összehasonlíthatja az eredményeket valamivel, általában jobb, mint a semmittevés. A fenti korlátozásoktól szenvedő tanulmányok kizárásával viszonylag kevés olyan tanulmány marad, amelyek összehasonlítják az időszakos koplalás és a testtömeg folyamatos energia-korlátozásának hatásait, és amelyek azt mutatják, hogy összességében a két étrendtípus azonos eredményeket hoz.

  1. Nikki haley fogyás
  2. Amikor a nővérem álmodik Ha azok közé tartozol, akik életedben legalább egyszer szaunáztak, akkor valószínűleg azt tapasztaltad, hogy fél óra izzadás és rendkívüli meleg után néhány száz grammot fogyott.
  3. A diétamítoszok szénhidrátokat és fehérjét tárnak fel mikroszkóp alatt!
  4. Share on twitter Ossza meg az linkedin Leveszed a ruhádat, és aggódva kihúzod a mérleget.

Azok a kutatások, amelyek nem szenvednek a fenti korlátozásoktól, arra utalnak, hogy a szakaszos böjt és a folyamatos energiakorlátozás azonos súly- és zsírvesztést eredményez. Ez azt jelenti, hogy könnyen meghatározhatja az általános energiamérleget, következésképpen azt, hogy az egyén elveszíti-e vagy hízik-e. Az anyagcsere aránya kalóriakorlátozással csökken, főleg a következők csökkenése miatt: zsírtömeg, keringő leptin és pajzsmirigyhormonok, és szimpatikus idegaktivitás 9.

Gyakran állítják, hogy az időszakos böjt a REE alacsonyabb csökkenését eredményezi a folyamatos kalóriakorlátozáshoz képest, amikor a testtömeg csökkenéséhez igazodnak, míg egyesek még úgy vélik, hogy az anyagcsere sebessége az éhezésre reagálva növekszik.

hogyan lehet fogyni a yaz on karcsúsító derékalakító

Van azonban ennek igazsága? Népszerű fogyókúrás kiegészítők, valahogy. Összességében a rendelkezésre álló bizonyítékok arra utalnak, hogy az időszakos éhezés ugyanolyan adaptív reakciókat eredményez, mint a folyamatos energiakorlátozás, legalábbis etetési napokon. Más vizsgálatok azonban mind az éhezés során közvetett kalorimetriával mérve csökkent és változatlan REE-t találtak 13, 14, 15, 16, 17, Elvihető pont: míg néhány kutatás megállapította, hogy a böjt napokon mérve a REE növekedése az éhgyomorra, legalábbis rövid távon, a legtöbb kutatás, amely a táplálkozási napokon méri a REE-t, a REE csökkenéséről számolt be, hasonlóan a folyamatos kalóriakorlátozáshoz.

Időszakos koplalás és izommegtartás Ideális esetben a fogyókúrás étrendnek a kívánt súlycsökkenés mértékét kell előidéznie, miközben minimalizálnia kell a zsírmentes tömegveszteséget a fizikai funkció fenntartása és az anyagcsere csökkenésének megakadályozása érdekében, megakadályozva ezáltal a jövőbeni súlygyarapodást Általában a kalóriakorlátozás mind a zsír, mind a zsírmentes tömeg csökkenését eredményezi.

Szeretettel tálalva

Úgy tűnik azonban, hogy a zsírmentes tömeg elvesztett százaléka számos tényezőtől függ, többek között: a kezdeti testzsírszint, magasabb testzsírszinttel alacsonyabb zsírmentes tömegveszteséget eredményezve, a kiszabott kalóriahiány mértéke, nagyobb hiányokkal általában nagyobb zsírmentes tömegveszteséget eredményez, az elvégzett gyakorlat mértéke és típusa, az ellenállóképzés jobb zsírmentes tömegmegtartást eredményez, mint az aerob edzés, és még jobb megtartást eredményez, anélkül, hogy megsemmisültek a fogyás mítoszai nem gyakorolnánk, az étrend fehérjebevitele, nagyobb bevitellel a zsírmentes tömeg jobb megtartását eredményezi Az időszakos böjt hívei azzal érvelnek, hogy az ilyen típusú diétás megközelítéssel kevesebb zsírmentes tömeg veszik el, mivel az éhezési állapothoz kapcsolódó növekedési hormon megnövekedett szintje a testet csökkenti a fehérje anyagcserét a zsírsav anyagcsere javára.

Bár igaz, hogy az éhezés fokozza a növekedési hormon szekrécióját 26mit mutatnak a rendelkezésre álló tudományos bizonyítékok az időszakos koplalás hatásaival szemben a zsírmentes tömegmegtartás folyamatos kalóriakorlátozásával? Például Harvie és munkatársai ebben a tanulmányában nem találtak statisztikailag szignifikáns különbségeket a csoportok közötti zsírmentes tömegveszteség tekintetében 4.

Ezenkívül Hill és munkatársai 5valamint Harvie és munkatársai 27 as kísérlete szintén egyenlő mértékű zsírmentes tömegveszteséget jelentett egy szakaszos és egy folyamatos kalória-korlátozási csoport között, amikor a kalória- és fehérjebevitel megegyezett. Elvihető pont: a fogyókúra során elveszett zsírmentes tömeg mennyisége úgy tűnik, hogy függ az alanyok kezdeti testzsírszintjétől, a kiszabott energiahiány mértékétől, az elvégzett testmozgás mértékétől és típusától, valamint az étrend fehérjebevitelétől.

Heti fogyás - Fogyókúra | Femina

A fenti változókat kontrolláló vizsgálatok általában nem mutatnak statisztikailag szignifikáns különbségeket a zsírmentes tömegveszteségben az időszakos éhezés és a folyamatos energiakorlátozás között. Időszakos koplalás és inzulinrezisztencia Az inzulin a hasnyálmirigyben termelt peptid hormon, amelynek funkciói a következők: növeli a glükóz felszívódását az izmokban és a zsírszövetben, gátolja megsemmisültek a fogyás mítoszai izomfehérje lebontását, - a lipidek szintézisének és felszívódásának növelése a zsírszövetben, és - a lipidek lebontásának csökkentése és a máj glikogénszintézisének fokozása Az inzulinrezisztencia olyan kóros állapot, amelyben a sejtek nem reagálnak normálisan az inzulinra, a túlsúly és az elhízás jelentik a perifériás és a máj inzulinrezisztencia kialakulásának fő kockázati tényezőit Az időszakos böjt hívei azzal érvelnek, hogy ez az inzulinrezisztencia javulását eredményezi a testtömeg változásától függetlenül.

súlycsökkenés gina által diéta 30 felett

Mit javasol azonban a kutatás? Nos, nem meglepő, hogy a túlsúlyos és az elhízott egyénekre vonatkozó vizsgálatok változó eredményeket közölnek. Ash és munkatársai egy tanulmányában például a 2-es típusú cukorbetegségben szenvedő 51 megsemmisültek a fogyás mítoszai esetében a glikémiás kontroll hasonló javulásáról számoltak be 12 hét intermittáló heti négy nap vagy folyamatos energiakorlátozás után 6.

Együtt valósítasz meg célokat!

Összességében a korlátozottan rendelkezésre álló kutatások az intermittáló éhgyomor változó hatásait jelentették a perifériás és a máj inzulinérzékenységére, amelyek nemre jellemzőek lehetnek. Fontos, hogy ezek a különbségek az inzulinérzékenységben a testzsír hasonló csökkenése ellenére jelentkeztek a csoportok között 4.

  • A diétológia sajnos távol áll az egzakt tudományoktól: nincs mód a súlycsökkentésre, ami mindenki számára segítene - mindig lesznek a szabályoktól való eltérések.
  • Le kell- e veszítenem a testzsírt
  • Fehérjedús diéta
  • Kezdőlap A diétamítoszok megsemmisültek: Szénhidrátok és fehérje mikroszkóp alatt!
  • Gyorsan fogyj 2 hét alatt természetesen
  • Rubifen fogyás

Három másik olyan tanulmány, amelyek az egész napos böjt hetes hatásait értékelték, és amelyek célja annak biztosítása, hogy ne legyen teljes energiahiány vagy fogyás, szintén változó eredményekről számoltak be.

Halberg és munkatársai első tanulmánya konkrétan az inzulin által közvetített teljes test glükózfelvételének és a zsírszöveti lipolízis inzulin által kiváltott gátlásának javulásáról számolt be két normális táplálkozási nap után mérve 29miközben ezeket az eredményeket a Soeters nem tudta megismételni.

Olvassa el is