Sprint hiit zsírvesztés. Bemutatkozik a HIIT (High Intensity Intervall Training). II.rész

FUTÁS HIIT EDZÉS | olvasotabor.hu

Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen sportolnak a szabadban. Sokan a futást választják, amivel fejleszthetik az állóképességet, formálódhatnak és fogyhatnak is.

sprint hiit zsírvesztés

Egyszerű felkapni a futócipőt, és kocogni fél vagy egy órát, de van egy még hatásosabb megoldás, ha a nyár közeledtével a bomba alak elérése a cél. A HIIT edzéssel gyorsabban és hatékonyabban kerülhetünk jó formába. A kardió jellegű mozgással — mint amilyen a futás, az úszás és a kerékpározás — alacsony vagy közepes intenzitással végezzük az edzésmunkát. A megfelelő eredmény elérése ennél az edzéstípusnál meglehetősen hosszú ideig tart, a kalóriaégetéshez legalább 30 perces edzés ideális.

Kapcsolódó cikkek

Az intervallum edzéssel perc alatt ugyanazt a hatást lehet elérni, mint egy 1 órás, állandó intenzitású kardió mozgással. Az időspóroláson túl további előnye még a kardióval szemben, hogy gyorsabb a kalóriaégetés, és az edzés után még 24 órával is fennáll a zsírégetés folyamata. HIIT edzéssel felpörgethetjük az anyagcserét, javíthatjuk az állóképességet és fejleszthetjük izmainkat.

  • Hivatalosan is jobb a sprint, mint a kocogás!
  • Fogyni iui után
  • Im 55 és le kell fogyni

A saját testsúlyos gyakorlatok akár otthonunkban, de szabadtéren vagy edzőteremben is elvégezhetők. HIIT edzés — a magas intenzitással végzett mozgás.

sprint hiit zsírvesztés

A HIIT High-intensity interval trainingazaz a magas intenzitású intervallum edzés során magas és alacsony intenzitású szakaszok váltogatják egymást. A magas intenzitású rész anaerob edzésnek felel meg, testünk a szénhidrátokat hasznosítja energiaforrásként, oxigén felhasználása nélkül. Az alacsony sprint hiit zsírvesztés szakasz során az energiaraktárak újratöltődnek, a test elkezd regenerálódni.

sprint hiit zsírvesztés

Mire figyeljünk a HIIT edzés során? Mint minden edzés előtt, itt is különösen fontos, hogy sprint hiit zsírvesztés hanyagoljuk el a bemelegítést.

  • FUTÁS HIIT EDZÉS | olvasotabor.hu
  • Elveszítheti- e az ember zsírsejteket
  • Hasi zsír elvesztésének legjobb természetes módja

Az első pár alkalommal érdemes megtalálni a határainkat, és ennek megfelelően emelni a gyakorlatok számát vagy erősségét. A magas intenzitás megterheli a szervezetet, a hangsúly a fokozatosságon legyen.

sprint hiit zsírvesztés

Nagyobb terhelésnél előfordulhat enyhébb rosszullét vagy hányinger, ha szükségét érezzük, kérjük egy profi edző segítségét a kezdeteknél. Abban, hogy biztosan ne lépjük át a határainkat, segítségünkre lehet a pulzuskontroll is. Felejtsük el a futást?

sprint hiit zsírvesztés

Épp ellenkezőleg, a HIIT edzéssel megtörhetjük a monoton, hosszú futások ritmusát. Lazább futás vagy kocogás során érdemes beépíteni rövid sprinteket az edzésbe, vagy változatossá tenni a mozgást pár négyütemű fekvőtámasszal.

Nézd meg ezeket is:

Nem fontos szigorúan órával mérni az egyes szakaszokat, legyünk kreatívak, és használjuk például a lámpaoszlopokat mértékegységnek. Három lámpaoszlop gyors sprint, három lámpaoszlop lassú kocogás, ennyire egyszerű. Hogyan építsük be edzéstervünkbe a HIIT-et?

  1. Bemutatkozik a HIIT (High Intensity Intervall Training). II.rész
  2. Hatályos:
  3. HIIT vs. LISS edzés | Melyik a hatékonyabb kardió edzés zsírvesztéshez? - MYPROTEIN™
  4. Ketogén diéta kalkulátor
  5. A leghatékonyabb tréning a magas intenzitású intervall edzés Szentgyorgyi Romeo Edzés, Intenset, No comments Ebben a blogbejegyzésben olyasmivel szeretnélek megismertetni, ami fenekestül forgatta fel az edzésről, a hatékonyságról alkotott nézeteket.
  6. Fogyókúra iii Hong Kong
  7. Fogyás hasból

A futás mellett bármelyik kardió edzést feldobhatjuk intervall szakaszok beiktatásával, legyen az úszás, biciklizés vagy evezés. A HIIT sokat segíthet akkor is, amikor úgy érezzük, hogy az állandó, azonos intenzitású mozgással nem fejlődünk. Az intervallumos edzés felrázza testünket, ezáltal képesek leszünk jobb eredmények elérésére.

Olvassa el is